خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر الین

تعمیر اینورتر الین | معرفی اینورتر PDRIVE

شرکت الین ELIN در سال 1892 توسط F. Pichler Werke / Weiz تشکیل و تاسیس گردید. در واقع ابتدای امر تاسیس، شرکت زیر مجموعه یک شرکت اتریشی به نام ÖIAG بوده است. تا تاریخ 1993 که خود یک شرکت مستقل شد و به نام الین به کار خود ادامه داد.  بعد ها این مجموعه با شرکت Traktionssysteme اتریش که یک شرکت متخصص در زمینه ارائه راه حل های نو در زمینه فناوری  کنترلی و درایو بود، همکاری های بسیاری داشت که باعث پیشرفت چشمگیر این شرکت سازنده اینورتر شد. با گذشت زمان شرکت مهندسی Elin تبدیل به یک برند بزرگ در بازار مهندسی درایو اروپایی شد.
شعار شرکت از ابتدای تاسیس بر این پایه بود که همواره متعهد، برای ایجاد بهترین راه حلهای خلاقانه و نوآورانه ممکن برای دنیایی بهتر و به روزتز برای خدمت به مشتریان بوده است.

تعمیر اینورتر الین

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و تعمیر سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورتر ها و سافت استارترها و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

 

تعمیر اینورتر الین

مدلهای اینورتر ELIN:

اینورترهای الین موجود در ایران با مدل‌های

  • PDRIVE
  • MXPLUS
  • MXTOP

بیشتر استفاده شده اند.

تعمیر pdrive:

خطاهای رایج اینورتر الین:

 

تعمیر اینورتر الین (ELIN)

 

 

تعمیر اینورتر الین PDRIVE

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *