خدمات پس از فروش

کابل کشی اینورترها

کابل کشی اینورتر ورودی سه فاز و خروجی موتور باید کامل با رعایت استاندارد های لازم انجام گیرد. فاصله بین کابل‌های ورودی و خروجی موتور باید حداقل 30 سانتی متر باشند. کابل‌های موتور باید تا حد امکان کوتاه باشند. یعنی درایو باید در نزدیک‌ترین مکان به موتور نصب گردد تا فاصله موتور و درایو مسیر کوتاهی باشد. باید کابل‌ها مخصوصاً کابل‌های موتور شیلددار برای نصب انتخاب شوند تا تاثیر نویز و فرکانس‌های الکترومغناطیسی منتشر شده به کمترین مقدار برسد. سیستم ارت مناسب و مطمئن باید وجود داشته باشد و کابل‌های ارت نیز متناسب با کابل‌های سه فاز و موتور نصب گردند.

کابل‌های کنترلی نیز باید شیلددار نصب شوند و از مسیرهای جداگانه با کابل‌های قدرت عبور داده شوند. بهتر است از فیلترها و راکتورهای ورودی و خروجی استفاده گردد تا میزان هارمونیک‌ها و امواج فرکانس بالای مغناطیسی کاهش یابد و سیستم نصب شده ایمنی و حفاظت بالایی داشته باشد.

 

کابل کشی برای اینورترها

[fusion_button link=”https://prd.derakhsheshco.com/category/automation-industrial/inverter/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”large” stretch=”no” shape=”round” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]خرید اینورتر[/fusion_button]

کابل کشی اینورتر خروجی مناسب با پلاک موتور:

کابل نصب شده باید بتواند جریان نامی درایو را تحمل نماید و به همین منظور از جدول جریان دهی درایو و کابل‌های توصیه شده مخصوص هر درایو، استفاده کنید.

  • کابل باید در جریان نامی دائم توانایی کار در دمای C°70 را داشته باشد
  • اندوکتانس و امپدانس کابل و اتصال PE سیستم ارت باید متناسب با ولتاژ مجازی باشد که در شرایط فالت وجود دارد. بنابراین ولتاژ نقطه فالت در زمانیکه اتصال زمین رخ می‌دهد، نباید افزایش زیادی داشته باشد.
  • برای سیگنال‌های آنالوگ بهتر است در کابل‌ کشی اینورترها از کابل شیلددار با زوج سیم‌های به هم تابیده شده با شیلد اضافی دور زوج سیم‌ها استفاده گردد.
  • توصیه می‌گردد در صورت طولانی بودن مسیر، از ترنسمیتر جریان که نویزپذیری کمتری دارد، استفاده گردد.
  • برای سیگنال‌های انکدر نیز از همین نوع کابل استفاده گردد.
  • برای رله‌های کنترلی 24 ولت نیز از همین نوع کابل‌ها می توان استفاده کرد.
  • برای رله‌های 220 ولت نیز از کابل‌های جداگانه استفاده گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *