خدمات پس از فروش

تعمیر کلید اتوماتیک اشنایدر

برای تعمیر کلید اتوماتیک اشنایدر ( schneider) باید اول از همه اطلاعات کلی و جامعی از طرز کار و این نوع کلیدها بدانیم. اساسا ساختمان داخلی این نوع از کليدها به این صورت است که از سه کنتاکت اصلي، کنتاکت هاي فرعي (کمکي) و کنتاکت هايی که جرقه ­گير هستند، ساخته شده اند. اطلاعات کافی داشتن در مورد کلید اتوماتیک کمک بسزایی در برطرف کردن عیوب در طراحی از سیستم های الکتریکی بسیار قابل اهمیت است. معمولا جنس بدنۀ کليد اشنایدر و کلید کمپکت اشنایدر از موادهای بسیار محکم و قابل اطمینان ساخته شده است که این قضیه باعث حفاظت بیشتر در مقابل حرارت و رطوبت های بیش از حد محیطی میشود. از ویژگی‌های دیگر کلیدهای  اتوماتیک اشنایدر، می توان به ابعاد کوچک و پشتیبانی از حفاظت‌های مهم برای یک مدار در کلید اشاره کرد.

کلید اتوماتیک چیست؟

کلید اتوماتیک نوعی کلید است که برای حفاظت از تجهیزات در مقابل اضافه بار و جریان اتصال کوتاه حفاظت طراحی و تولید شده است. در یک کلید اتوماتیک سطح های حغاظتی آن (واحد تریپ) بر اساس نیاز حفاظتی طراحی می شود و معمولا با کارایی سه نوع حفاظت ساخته میشوند این حفاظت ها شامل حفاظت حرارتی، حفاظت اتصال کوتاه، حفاظت ارت می‌باشد.

 

تعمیر کلید اتوماتیک اشنایدر

 

انواع کلید اتوماتیک اشنایدر (schneider)

  • MCCBکلید اتوماتیک کمپکت
  • ACB – کلید اتوماتیک هوایی
  • MCB – کلیدهای مینیاتوری
  • MPCB – کلیدهای حافظ موتور
  • RCCB – کلید های محافظ جان

از کاربردهای پر استفاده کلیدهای اتوماتیک می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. حفاظت های الکتروموتور ها در برابر جریان های ناگهانی
  2. حفاظت تجهیزات فشار ضعیف در مصارف خانگی و همچنین صنایع بزرگ و کوچک
  3. کارایی نمایش اطلاعات و داده ها و اندازه گیری آنها برای اپراتور چه به صورت نمایش بر روی lcd یا فواصل دورتر از محل نصب کلید 

 

 

تعمیر کلید اتوماتیک اشنایدر

یکی از قسمت هایی که معمولا در کلیدها مورد آسیب قرار میگیرند معمولا پلاتین های کلید اتوماتیک میباشد. این قسمت از کلیدها به دلیل ارتباط داشتن با سایر تجهیزات برقی و اتصالات داخلی به مرور امکان استهلاک داشته و همین دلیل موجب ایجاد جرقه و آرک داخلی و خارجی میشود. پس یکی از قطعاتی که در کلیدها نیاز به تعمیر و تعویض بیشتری دارند پلاتین ( شمش نیز گفته میشود) کلید اشنایدر میباشد. یکی از راه ها ی متداول برای تعمیر و راه اندازی مجدد پلاتین های دستگاه، آبکاری آن‌ها می‌باشد. (آبکاری باعث بهبود رسانایی پلاتین ها میشود.)

تعمیر کلید اتوماتیک اشنایدر

 

شرکت درخشش الکتریک بین الملل مجری تعمیر انواع کلیدهای صنعتی و هوایی، تعمیر اینورتر، تعمیر تجهیزات اندازه گیری، تعمیر الکتروموتور، راه اندازی و نصب انواع اینورترها و الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در ایران می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. 

 

اطلاعات تماس: 74208000-021 و 74981-021

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *