خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر kinco

تعمیر اینورتر kinco | معرفی اینورتر کینکو

شرکت kinco تولیدکننده ی اینورتر های FV20 و FV100 و FV104 و FV107 و … در بازار های جهانی در رنج توانی گسترده جهت کاربری های سبک و سنگین در حوزه اتوماسیون و برق صنعتی می باشد.
اینورتر کینکو، به عنوان درایوی اقتصادی محصولاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد که نیاز آنها را وابسته به شرایط صنایع کوچک خود تامین کند. محصولات و درایوهای کینکو مورد استفاده تجهیزات ولتاژ سطح پایین و متوسط، مورد کاربرد در شبکه های هوشمند خانگی و راه حلی مناسب برای بهبود مصرف انرژی، و کاهش صدمات وارده ناگهانی ناشی از لغزش و جریان آنی به الکتروموتور ها در خطوط تولید، می‌باشد.

معرفی اینورتر کینکو :

مشخصات فنی اینورتر CV100 کینکو:

کنترل دور موتور CV100 با ابعاد و اندازه کوچک برای نصب در محل، و قیمتی مقرون به صرفه تولید شده است. محدوده توانی از رنج  0.2 تا 2.2 کیلووات در بازار ایران موجود می‌باشد. این مدل از درایو را برای کاربری های سبک و پمپ و فن به صنعتگران و برای مصارف خانگی طراحی و عرضه کرده اند. قابلیت  پشتیبانی با RS485 و پروتکل Modbus از ویژگی های این مدل است.

  • فرکانس خروجی  0 ∼ 300 هرتز
  • کنترل برداری حلقه باز با پردازنده DSP
  • آپشن Sleep/Wake up
  • مجهز به PID
  • تفکیک VFD
  • کاهش لرزش به صورت اتوماتیک
  • مدهای کنترلی اینورتر : V/F و کنترل برداری حلقه باز

تعمیر اینورتر kinco ، نصب، راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

گروه بازرگانی صنعتی درخشش الکتریک با داشتن کارشناسان فنی و با تجربه، در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورترها و سافت استارترها و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

تعمیر اینورتر kinco

تعمیر اینورتر kinco

توان کاری: fv100 5.5KW

رفع مشکل درایو:

بعد از باز کردن اینورتر توسط همکاران واحد تعمیرات معلوم شد که قسمت تغذیه درایو دچار مشکل شده است و همچنین برخی track های ارتباطی قسمت برد درایور اینورتر  بر اثر حرارت زیاد ایجاد شده، دیگر دارای اتصال نبودن، از اینها گذشته خازن های لینک Dc درایو نیز  ورم کرده و دچار خرابی شده بود.  با تعویض و رفع مشکل های توضیح داده شده، مشکل دستگاه برطرف شد.

در آخر طبق معمول همیشگی کارگاه، از اینورتر تست و راه اندازی مجدد با موتور الکتریکی گرفته شد، هماهنگی تحویل و ارسال به مشتری انجام گردید.

 

تعمیر اینورتر kinco

معرفی اینورتر کینکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *