خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر اینوت

معرفی برند INVT:

INVT مخفف اینورتر (inverter) است. همچنین INVT ترکیب دو کلمه innovation (نوآوری) و virtue (فضیلت) است. که هویت و ارزش‌های اساسی شرکت است “با هم کار می کنیم و به پیشرفت می رسیم”. نوآوری و ارزش‌ها و اصول کار INVT بر اساس کار تیمی است.

اینوت invt از زمان تاسیس خود در سال 2002 بر روی صنعت اتوماسیون و انرژی برق تمرکز کرده است و متعهد است به “تامین بهترین محصولات و خدمات تا به مشتریانش امکان دهد که رقابت پذیرتر باشند”. هم اکنون، INVT دارای چندین شعبه و بیش از 3000 کارمند و تعداد زیادی از دفتر محلی و مراکز خدمات گارانتی و با 8 شعبه خارج از کشور، شبکه ای را تشکیل می دهد که افزون بر 60 کشور و سرزمین را تحت پوشش قرار داده است.

 

اینورتر INVT

 

[fusion_button link=”https://prd.derakhsheshco.com/category/automation-industrial/inverter/” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”large” stretch=”no” shape=”round” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]خرید اینورتر[/fusion_button]

معرفی برند invt:

INVT جایزه سازمان با تکنولوژی بالا Hهای کلیدی در الکترونیک قدرت، کنترل خودکار و IT بدست آورده است. در کسب و کارهایی مانند اتوماسیون صنعتی، خودروهای با انرژی نو، شبکه برق و حمل و نقل ریلی. شرکت اینوت مراکز تحقیق و توسعه (R&D) در سطح کشور تاسیس کرده است.

شعبه‌های INVT در سطح دنیا و مراکز خدمات آماده هستند همه نوع خدمت و پشتیبانی شامل: راهکارهای حرفه ای، آموزش‌های فنی و خدمات پشتیبانی را به مشتریان شرکت‌های اصلی هسته کسب و کار شامل اتوماسیون صنعتی، خودروهای با انرژی نو، شبکه قدرت و حمل و نقل ریلی بر اساس تکنولوژی های برتر در اتوماسیون صنعتی و انرژی برق را ادامه خواهد داد. و برای تبدیل شدن به یک رهبر، مسئول و یک گروه منظم و حرفه ای بین المللی که مسلح با ساختار صحیح محصولات، تکنولوژی های پیشرو، مدیریت کارآمد، سود آوری مناسب و رقابت پذیری بین المللی تلاش خواهد کرد.

مدل‌های مختلف INVT در ایران:

محصولات اینورتر شرکت INVT در چهارگروه زیر ارائه می گردند:

  • GD10 (کاربری های عمومی صنعتی)
  • مدل GD20 (کاربری های سنگین و جنرال)
  • مدل پیشرفته GD350 (درایو برای کاربری های پیشرفته با قابلیت نصب انکودر)

 

تعمیر، نصب و راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. در حال حاضر این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورترها و سافت استارترها و همچنین با برگذاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

 

خطاهای رایج در اینورترهای INVT:

از جمله خطاهای مهم این اینورتر را می‌توان به موارد اشاره زیر کرد:

  • اضافه جریان OC1-2-3
  • اضافه ولتاژ OV1-2-3
  • خطای فاز خروجی OUT1-2-3
  • قطعی فاز ورودی SPI
  • افت ولتاژ DC BUS UV
  • قطعی فاز خروجی SPO

 

بیشتر بخوانید: خطاهای رایج اینورتر

 

 

تعمیر درایو INVT توسط گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک:

اینورتر یکی از دستگاه‌های مهم صنعتی در خطوط تولید هر کارخانه صنعتی می باشد. به دلیل اینکه تعمیر اینورتر، احتیاج به تخصص و اطلاعات فنی الکترونیکی دارد. بهتر است حتما دستگاه را برای تعمیرات،به افرادی با تجربه و با دانش الکتریکی بالا تحویل دهید، اگر تعمیر یک قسمت درایو به وسیله شخصی بدون تجربه انجام شود، ممکن است باعث خرابی الباقی بردهای الکترونیکی و قطعات اینورتر شود، همین قضیه باعث خرابی بعضی قطعات و حتی فیبره شدن بردهای الکترونیکی داخلی درایو شود که دیگر قابل جبران و تعمیر نباشد.

اقدامات اولیه اعزام دستگاه به کارگاه:

یکسری از اقدامات اولیه که هر فرد بدون تخصصی هم برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به اینورتر انجام دهد را می‌توان در زیر نام برد که تا تحویل درایو به تعمیرگاه انجام داده شود: یکی از عوامل مهم در حفاظت دستگاه اینورتر INVT از خرابی این است که حتما به توان باری که قرار است به درایو متصل شود توجه کنیم و درایو را متناسب با توان موتور و کاربری مورد استفاده انتخاب کرد. وقتی که موتور متوقف شد و یا اینکه نمایشگر اینورتر خاموش شد، حتما برق ورودی دستگاه را قطع کنید.

قبل از اینکه اقدامات لازم در بخش قدرت را انجام نداده اید نباید اینورتر را به برق وصل کنید. در صورتی که یک اتصال کوتاه در بخش قدرت وجود داشته باشد و شما اینورتر را برق دار کنید ممکن است دچار حادثه شوید. یا اینکه آسیب جدی به اینورتر و تجهیزات دیگر وارد شود. پس مراقب باشید. قدم بعدی موتور را از درایو جدا کنید. با شخصی که به تعمیرات اینورتر INVT و خطاهای پارامتری درایو ها آشنایی دارد تماس بگیرید و خطاهایی که در نمایشگر دیده شده را اعلام کنید تا راهنمایی بیشتر به شما داده بشود.

 

تعمیر اینورتر INVT

 

بیشتر بخوانید: تنظیم اینورتر

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *