کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل

کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل 

کلید اتوماتیک کامپکت حرارتی مغناطیسی

کد محصول: 3VJ1105-5DB32-0AA0

خانواده اصلی کلید اتوماتیک: SINOVA

کلید اتوماتیک زیمنس 50 آمپر، سه پل

برای خرید تماس بگیرید

 021-74208000

11 نفر در حال مشاهده محصول هستند

ویژگی و مشخصات فنی کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل

 

کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل زیمنس از سری SINOVA، با آرتیکل نامبر 3VJ1105-5DB32-0AA0، یک ابزار اساسی در سیستم‌های برقی است. با تطابق با استانداردهای بین‌المللی EN60947-2 و IEC 60947-2، این کلید امکان حفاظت کامل از تجهیزات الکتریکی را فراهم می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بارز این کلید، قابلیت تنظیم حرارتی و غیر قابل تنظیم مغناطیسی آن است که به کاربر امکان می‌دهد تا مقدار جریان لحظه‌ای که باعث فعال شدن کلید می‌شود را با توجه به نیاز خود تنظیم کند. این قابلیت برای افزایش انعطاف‌پذیری در استفاده از کلید و انطباق با شرایط مختلف کاری بسیار مفید است.

همچنین، با قدرت قطع اتصال کوتاه تا 36KA و ولتاژ عملکردی 415VAC، فریم سایز 125، این کلید اتوماتیک زیمنس تضمین کننده عملکرد قابل اعتماد و ایمنی بالا در سیستم‌های برقی می‌باشد. این قدرت بالا در قطع اتصال کوتاه به کاربر اطمینان می‌دهد که تجهیزات الکتریکی در معرض خطرات جدی ناشی از این حوادث قرار نمی‌گیرند.

از طرفی، ابعاد فیزیکی فریم سایز 125 این کلید، به ابعاد (92x150x81) میلیمتر می‌باشد که امکان نصب آسان و سازگاری با محیط‌های مختلف را فراهم می‌کند. این ویژگی‌های برجسته‌ی کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل، آن را به انتخاب مناسبی برای حفاظت از تجهیزات الکتریکی در انواع نیازهای صنعتی و تجاری تبدیل می‌کند.

 

شرایط و دمای محیطی در عملکرد کلید کامپکت 50 آمپر:

یکی از ویژگی‌های بارز کلیدهای کامپکت، عملکرد پایدار آنها در دماهای بالا است. با عدم افت قدرت کلید تا دمای بالای 50 درجه سانتیگراد، این کلیدها در محیط‌های با دماهای بالا همچنان عملکرد قابل اعتمادی دارند. این ویژگی حیاتی برای اطمینان از پایداری و کارایی سیستم‌های برقی در شرایط مختلف محیطی است.

ساختار ماژولار کلیدهای کامپکت، امکان نصب سریع و آسان تجهیزات جانبی را فراهم می‌کند. این امکان به کاربران اجازه می‌دهد تا با سرعت و سهولت تجهیزات مختلف را به کلید متصل کنند و سیستم برقی خود را بهبود دهند.

همچنین، با قابلیت سفارش سری 3VJ در دو نوع 3 پل و 4 پل، این کلیدها تنظیمات مختلف سیستم‌های برقی را پشتیبانی می‌کنند. این انعطاف‌پذیری در انتخاب تعداد پل‌ها به کاربران امکان می‌دهد تا به بهترین شکل با نیازهای خود سازگاری داشته باشند و سیستم‌های برقی خود را بهینه کنند.

در صورت استفاده از کلید اتوماتیک کامپکت زیمنس 4 پل، امکان حفاظت سه فازه و نول وجود دارد. این امر بسیار حیاتی است زیرا با قطع کلید، نول شبکه نیز کاملاً از تابلوی برق جدا می‌شود که این اقدام از نظر ایمنی، سیستم را به حالت کاملاً ایمن در آورده و هیچ ارتباطی با شبکه برق ندارد. این ویژگی از اهمیت بسیاری برای اطمینان از ایمنی و عملکرد بهینه سیستم برقی برخوردار است.

 

عملکرد کاری کلید کامپکت 50 آمپر زیمنس SINOVA

 

عملکرد مکانیکال:

عدد 15000 درج شده در مشخصات فنی کاتالوگ کلید، برای عملکرد مکانیکی به این معنی است که کلید اتوماتیک می‌تواند بدون در نظر گرفتن جریان برق، به صورت مکانیکی فعال و غیرفعال شود. این شامل عملکرد دستی یا با استفاده از موتور می‌شود.

عملکرد الکتریکال:

عدد 5000 درج شده در مشخصات فنی کاتالوگ کلید، برای عملکرد الکتریکی، نشان‌دهنده تعداد دفعاتی است که کلید اتوماتیک می‌تواند با در نظر گرفتن جریان برق، فعال و غیرفعال شود. این عملکرد واقعی کلید در مدارهای برقی را نشان می‌دهد و تأثیر جریان بر روی عملکرد کلید را نیز در نظر می‌گیرد.

 

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید اتوماتیک 50 آمپر سه پل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید.

Suggested products

محصولات پیشنهادی