خدمات پس از فروش

تعمیر کلید هوایی

برای اطلاع از نحوه ی تعمیر کلید هوایی ابتدا بهتر است به معرفی مختصری از انواع کلید اتوماتیک پرداخت.

کلید هوایی یکی از تجهیزات صنعتی می‌باشد که در موضوعات صنعتی و برق فشار قوی و ضعیف اهمیت بسزایی دارد.  Air Circuit Breaker نوعی کلید اتوماتیک است که تا حدود

 6300 آمپر می تواند جریان ورودی اعمال شده را تحمل نموده و ظرفیت تحمل و قدرت قطع در حدود 200 کیلو آمپر را دارد. علت اصلی نام گذاری به این دلیل می‌باشد که از آنجا که به طور قرارداد جهانی در نظر گرفته شده است که عموما برای خاموش نمودن جرقه، در این نوع از کلیدها باید در هوای آزاد صورت گیرد از این‌رو به این دسته از کلیدها نام کلید هوایی داده شده است

به طور کلی، کلید اتوماتیک هوایی هم به عنوان محافظ شبکه و هم به عنوان قطع کننده و وصل کننده مدار مورد استفاده قرار می گیرند. این کلیدها در بخش ورودی مدار برقی به کار گرفته می شوند. زمانی که ولتاژ ورودی تغییرات سریعی داشته باشد و یا حرارت اجزای داخلی مدار در زمان عبور جریان الکتریکی زیاد شود، اقدام به محافظت و قطع مدار می نماید.

 

 

تعمیر، انواع کلیدهای هوایی، تعمیر تجهیزات اندازه گیری:

 

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر تجهیزات اندازه گیری، تعمیر کلید هوایی، تعمیر اینورتر، الکتروموتور و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

 

تعمیر کلید هوایی

 

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش تعمیر کلید های اتوماتیک و هوایی، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورتر ها و  تعمیر سافت استارتر ها و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

 

تعمیر کلید هوایی

 

مطالب بیشتر: تعمیر اینورتر صنعتی

معرفی شرکت ABB

شرکت ABB با بیش از 100 سال نوآوری، در زمینه برق، اتوماسیون صنعتی، رباتیک و اتوماسیون، که توسط پلت فرم دیجیتال ABB Ability supported پشتیبانی می‌شود فعال می‌باشد. کلید‌های کمپکت ABB، را به صورت سه پل و چهار پل تولید می‌کند که برای حفاظت تأسیسات روشنائی، برق صنعتی، سیم و کابل و ماشین آلات در برابر اضافه بار و جریان اتصال کوتاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تعمیر کلید هوایی ABB

  • 3200 آمپر
  • قدرت قطع 66KA

تعمیر کلید هوایی ABB

تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک مجری تعمیر اینورتر، تعمیر تجهیزات اندازه گیری، تعمیر الکتروموتور، راه اندازی و نصب انواع اینورترها و الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در ایران می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *