خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر KEB

 شرکت KEB

تعمیر اینورتر KEB

شرکت KEB در سال ۱۹۷۲توسط  کارل و ارنست برینکمن با تعداد محدودی کارمند شروع به کار کرد، اولین قدم ها برای تولید و ایجاد نوآوری در صنعت با ساخت کوپلینگ و ترمز الکترومغناطیسی شروع شد و اینجا نقطه آغازین کار KEB بود.

این شرکت با داشتن تواناهایی منحصر به فرد در زمینه ارائه راه حل های فنی به منظور هدف و توسعه کیفیت تولید در تمامی سیستم های صنعتی تولیدی، و همچنین تجربه گسترده در برنامه های کاربردی تقریبا در تمام بخش های مدرن ماشین آلات و بخش نصب و راه اندازی، به طور چشمگیری باعث موفقیت و پیشرفت شرکت شد.

مساحت شرکت در ابتدا با متراژ 1000 متر مربع وسعت ولی به مرور و با گذشت سال ها به بیش از 40000 متر مربع برای شعبه اصلی  افزایش پیدا کرد. همچنین در بخش های دیگر تولیدی (موتورها و اتوماسیون صنعتی و غیره) مساحتی بالغ بر 15000 متر مربع  گسترش پیدا کرد.

تعمیر اینورتر KEB

مدل‌های مختلف KEB:

محصولات اینورتر شرکت KEB در چهارگروه زیر ارائه می گردند:

  • F6
  • B6
  • G6
  • F5
  • F4

تعمیر اینورتر KEB

تعمیر اینورتر KEB

تعمیر، نصب و راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورترها و سافت استارترها و همچنین با برگذاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

خرید اینورتر KEB

خطاهای رایج در اینورترهای کب :

از جمله خطاهای مهم این اینورتر را می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اضافه جریان
  • اضافه ولتاژ
  • خطای فاز خروجی
  • قطعی فاز ورودی
  • افت ولتاژ
  • قطعی فاز خروجی

اینورترهای KEB تعمیر، نصب و راه اندازی شده توسط گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک:

تعمیر اینورتر KEB

اینورتر یکی از دستگاه‌های مهم صنعتی در خطوط تولید هر کارخانه صنعتی می باشد. به دلیل اینکه تعمیر اینورتر، احتیاج به تخصص و اطلاعات فنی الکترونیکی دارد. بهتر است حتما دستگاه را برای تعمیرات،به افرادی با تجربه و با دانش الکتریکی بالا تحویل دهید، اگر تعمیر یک قسمت درایو به وسیله شخصی بدون تجربه انجام شود، ممکن است باعث خرابی الباقی بردهای الکترونیکی و قطعات اینورتر شود، همین قضیه باعث خرابی بعضی قطعات و حتی فیبره شدن بردهای الکترونیکی داخلی درایو شود که دیگر قابل جبران و تعمیر نباشد.

 

تعمیر اینورتر KEB

اقدامات اولیه اعزام دستگاه به کارگاه:

یکسری از اقدامات اولیه که هر فرد بدون تخصصی هم برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به اینورتر انجام دهد را می‌توان در زیر نام برد که تا تحویل درایو به تعمیرگاه انجام داده شود: یکی از عوامل مهم در حفاظت دستگاه اینورتر KEB از خرابی این است که حتما به توان باری که قرار است به درایو متصل شود توجه کنیم و درایو را متناسب با توان موتور و کاربری مورد استفاده انتخاب کرد. وقتی که موتور متوقف شد و یا اینکه نمایشگر اینورتر خاموش شد، حتما برق ورودی دستگاه را قطع کنید. قبل از اینکه اقدامات لازم در بخش قدرت را انجام نداده اید نباید اینورتر را به برق وصل کنید. در صورتی که یک اتصال کوتاه در بخش قدرت وجود داشته باشد و شما اینورتر را برق دار کنید ممکن است دچار حادثه شوید. یا اینکه آسیب جدی به اینورتر و تجهیزات دیگر وارد شود. پس مراقب باشید. قدم بعدی موتور را از درایو جدا کنید. با شخصی که به تعمیرات اینورتر کب و خطاهای پارامتری درایو ها آشنایی دارد تماس بگیرید و خطاهایی که در نمایشگر دیده شده را اعلام کنید تا راهنمایی بیشتر به شما داده بشود.

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک مجری تعمیر اینورتر و درایو ، راه اندازی و نصب انواع اینورترها و الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در ایران می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *