خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر وگ

اینورتر سه فاز CFW08 وگ

شرکت WEG (وگ) توسط سه کار آفرین با نام های Geraldo ،Eggon ،Wernr در سال 1961 در برزیل تاسیس شد. امروزه WEG با بیش از 50 سال تجربه موفق بازه وسیعی از محصولات از جمله الکتروموتور های DC، الکتروموتور های سنکرون، الکتروموتور سرعت متغیر و … را در سراسر دنیا به فروش می‌رساند.

کمپانی WEG با تعهد به توسعه محصولات با کیفیت و راه حل های کارآمد و مطابق با استانداردهای بین المللی، ابتدا کارش را با مشارکت در سهم بازار آمریکای جنوبی آغاز کرده و به صورت تدریجی با افزایش سهم خود در این بازار محصولاتش را به جهان معرفی کرد.

کمپانی WEG با داشتن 60 سال سابقه در تولید، ترکیب دانش و مهارت 3600 متخصص و 31000 پرسنل خود در 36 کشور جهان، ده ها کارخانه و نمایندگی به ارائه خدمت به مشتریان می‌پردازد.

از افتخارات کسب شده توسط WEG می توان به نشان مدیریت کیفیت ISO 9001 ،2008 نشان حفاظت از محیط زیست ISO 14001 ،2004  و … اشاره کرد.

 

 برند WEG

 

مدل‌های متداول اینورتر وگ (WEG) در ایران:

محصولات پر فروش این شرکت در ایران که در صنایع مختلف و حتی مصارف خانگی پرکاربرد هستند. اینورترهای وگ با مدل‌های CFW08 و CFW09 و CFW500 شناخته شده است.

خطاهای رایج در اینورترها:

اینورتر وگ نیز همانند دستگاه‌هایی دیگر، یک سری ارور و فالت را در هنگام بروز مشکل در کی‌پد نمایش می‌دهد. برای مثال گروهی از خطاهای پارامتری رایج که معمولا در اینورترهای WEG دیده می شود:

 

  • اضافه بار (over load) هنگام افزایش سرعت با خطای E05 نشان داده می‌شود.
  • اگر برای دستگاه اضافه جریان در لینک dc اتفاق بیافتد،  E00 نمایش داده می‌شود.
  • هنگام کاهش سرعت، Err06 و هنگام سرعت ثابت، Err07 نمایش داده می‌شود.
  • اگر برای اینورتر خطای بالارفتن دما (over tempreture) رخ دهد،خطای E01 نشان داده می‌شود.
  • اگر برای اینورتر اضافه ولتاژ (over voltage) رخ دهد، خطای E01 نشان داده می‌شود.

تعمیر اینورتر وگ CFW09

تعمیر، نصب و راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

اینورتر یکی از دستگاه‌های مهم صنعتی در خطوط تولید هر کارخانه صنعتی می‌باشد. به دلیل اینکه تعمیر اینورتر وگ، احتیاج به تخصص و اطلاعات فنی الکترونیکی دارد.

بهتر است حتما تعمیر اینورتر وگ را، به افرادی با تجربه و با دانش الکتریکی بالا تحویل دهید، اگر تعمیر یک قسمت درایو به وسیله شخصی بدون تجربه انجام نشود، ممکن است باعث خرابی الباقی بردهای الکترونیکی و قطعات اینورتر شود، که همین قضیه باعث خرابی بعضی قطعات و حتی فیبره شدن بردهای الکترونیکی داخلی درایو شود و دیگر این صدمات قابل تعمیر نباشد.

ولی باز هم یکسری اقدامات اولیه که هر فرد بدون تخصصی هم، برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به اینورتر انجام دهد را می‌توان در زیر نام برد که تا تحویل درایو به تعمیرگاه انجام داده شود:

وقتی که موتور متوقف شد و یا اینکه نمایشگر اینورتر، خاموش شد، حتما برق ورودی دستگاه را قطع کنید. قدم بعدی موتور را از درایو جدا کنید.  با شخصی که به تعمیر اینورتر وگ و خطاهای پارامتری درایو ها آشنایی دارد تماس بگیرید و خطایی که در نمایشگر دیده شده را اعلام کنید تا راهنمایی بیشتر به شما داده بشود.

 

تعمیرات اینورتر WEG نصب و راه اندازی شده  توسط گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می‌دهد.

گزارش و نحوه تعمیر اینورتر WEG:

اینورتر وگ توان 22KW

عیوب اعلامی:

  • پس از کارشناسی و انجام تست اولیه در کارگاه مشخص شد که برد تغذیه سوییچینگ آن سوخته است.
  • مشکل دیده شده، و همین دلایل ممکن است به قسمت‌های دیگر درایو، مانند driver آسیب رسانده باشد.
  •  همچنین به الباقی بردها و قطعات دیگر، مانند برد پاور قدرت آسیب زده باشد.
  • بعد از اتمام تعمیر قسمت‌های مختلف آسیب دیده، تست نهایی و راه اندازی دستگاه با موتور انجام شد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *