خدمات پس از فروش

تعمیر کلید اتوماتیک

برای اطلاع از نحوه ی تعمیر کلید اتوماتیک ابتدا بهتر است به معرفی مختصری از انواع کلید اتوماتیک پرداخت. کلید اتوماتیک کمپکت یا MCCB، که مخفف کلمه های Molded Case Circuit Breaker می‌باشد، این دستگاه نوعی قطع کننده می‌باشد که قابلیت قطع زیر بار را دارا می‌باشد. وظیفه حفاظت در حالت رخ دادن اتصال کوتاه و اضافه بار در  الکتروموتور ها و هر نوع سیستم روشنایی، مصارف صنعتی را تامین می‌کند.

به این معنی که هنگامی که در مدار برگشت جریان و افت ولتاژ بیشتر رخ می‌دهد این کلید وظیفه حفاظتی خود را انجام می‌دهد. در گذشته که این کلیدها  تولید می‌شدن به دلیل اینکه ابعاد بزرگتری نسبت به کلیدهای امروزی داشتند فضای بیشتری اشغال می‌کردند و مشکلات خاص خود را نیز داشتند.  کلیدهای با فناوری امروزی و جدیدتر به دلیل فشرده شدن و کم شدن ابعادی آن ها نام کامپکت را به مرور گرفتند و به این نام معروف شدند.

به دلیل عملکرد کلید اتوماتیک کمپکت که قابلیت قطع هنگام استفاده از بار را دارد، این امکان را به وجود می اورد که برق را هنگامی که به شبکه شهر وصل است قطع کند. این ویژگی در مدارات فشار متوسط و قوی به عنوان یک مزیت به شمار می رود.

 

تعمیر کلید اتوماتیک

تعمیر، انواع کلیدهای اتوماتیک، تعمیر تجهیزات اندازه گیری:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر تجهیزات اندازه گیری، تعمیر کلید اتوماتیک ، تعمیر اینورتر، الکتروموتور و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش تعمیر کلید های اتوماتیک، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و  همچنین تعمیر سافت استارتر ها و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

تعمیر کلید اتوماتیک

تعمیر کلید اتوماتیک

انواع کلیدهای اتوماتیک:

  • کلید اتوماتیک کامپکت (MCCB)
  • کلید اتوماتیک هوایی
  • کلید اتوماتیک مینیاتوری
  • کلید اتوماتیک محافظ جان
  • کلید اتوماتیک حافظ موتور

تعمیر کلید اتوماتیک

خرید کلید اتوماتیک

هنگامی که قصد خرید کلید اتوماتیک را دارید باید به یکسری نکات مهم برای انتخاب درست کلید دقت نمایید. مهم ترین پارامتر هنگام خرید این محصولات که باید به آن دقت نمود، مدت‌ زمان قطع کلید اتوماتیک است، توجه بسزایی کنند. این مورد در اصل مشخص‌کننده‌ی این موضوع است که چه مدت‌ زمان طول خواهد کشید تا کلید اتوماتیک بعد از تشخیص مشکل یا آسیب عمل کند.

مسئله مهم دیگر  در هنگام خرید کلید اتوماتیک که باید به آن دقت کرد، پارامترهای ICS و ICU است. پارامتر ICS، جریان اتصال کوتاهی بوده که کلید اتوماتیک به‌دفعات می‌تواند این جریان را تحمل و بعد از آن مدار را قطع کند، بدون آن‌که  خودش آسیب ببیند.

پارامتر ICU جریان اتصال کوتاهی است که کلید اتوماتیک فقط یک‌بار می‌تواند این جریان را بدون آن‌که صدمه ای ببیند تحمل کند و مدار را قطع کند. در دفعات بعدی لازم است کلید تعویض شود.

 

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک مجری تعمیر اینورتر، راه اندازی و نصب انواع اینورترها و الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در ایران می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با 74208000-021  تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *