خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر یاسکاوا

تعمیر اینورتر یاسکاوا | تعمیر انواع درایو yaskawa

شرکت یاسکاوا Yaskawa با یک قرن تجربه یکی از مهم‌ترین برندهای مهم در زمینه صنعت برق و حوزه ی  اتوماسیون صنعتی، در بازار جهانی است.

از آغاز تاسیس کمپانی، یاسکاوا در سال ۱۹۱۵ تا به امروز این شرکت به عنوان یک تولید کننده برتر محصولاتی را ارائه نموده است. این شرکت در تولید محصولات خود پیشرفت‌های بزرگی کرده است.

یاسکاوا، شرکت تجهیزات الکتریکی ژاپنی است، که در زمینه طراحی و تولید تجهیزات رباتیک، مکاترونیک و ربات‌های صنعتی، سوئیچ‌ها، موتورهای خود رانر و درایوهای فرکانس‌ متغیر، همچنین ارائه خدمات مهندسی سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند.

یاسکاوا با تقریبا نزدیک به یک قرن تجربه در تولید لوازم و قطعات صنعتی می‌باشد، که این شرکت شروع کار خود را با تولید موتورهای القایی سه فاز اولیه و کنتاکتورهای مغناطیسی ولتاژ کم در زمینه اینورترهای صنعتی شروع کرد.

تعهد Yaskawa، به کیفیت یکی از مهم‌ترین تعهد های تولید شرکت یاسکاوا است که صرف نظر از پیشرفت‌هایی که در طول زمان در زمینه اینورتر های صنعتی ایجاد کرده است. شرکت یاسکاوا Yaskawa متخصص در تولید محصولات با کیفیت بالا در بازار است.

سیاست کاری شرکت یاسکاوا این است که کیفیت، بهبود مستمر و رضایت مشتری را هدف اول در تولید محصولات خود قرار داده است.

 

اینورتر YASKAWA

مدل‌های مختلف YASKAWA در ایران:

محصولات اینورتر شرکت  YASKAWA در ایران، در سه گروه زیر ارائه می گردند.

  • مدل A1000
  • مدل V1000
  • مدل L1000

تعمیر اینورتر یاسکاوا

بیشتر بخوانید: تعمیر اینورتر و خرید اینورتر

تعمیر، نصب و راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورتر ها و سافت استارترها و همچنین با برگذاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

خطاهای رایج اینورترهای YASKAWA:

اینورترهای YASKAWA نیز همانند دستگاه‌هایی دیگر، یک سری ارور و فالت جنرال را در هنگام بروز مشکل در کی‌پد نمایش می‌دهد. از جمله خطاهای رایج می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • اضافه جریان OC
  • over current OL2
  • اضافه ولتاژ OV
  • افت ولتاژ E09
  • فالت زمین E14
  • قطعی فاز ورودی LF
  • پایین بودن گشتاور CF
  • قطعی فاز خروجی PF
  • و…..

 

اینورترهای YASKAWA تعمیر، نصب و راه اندازی شده توسط گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک:

اینورتر، یکی از دستگاه‌های مهم صنعتی در خطوط تولید هر کارخانه صنعتی می‌باشد. به دلیل اینکه تعمیر اینورتر، احتیاج به تخصص و اطلاعات فنی الکترونیکی دارد. بهتر است حتما دستگاه را برای تعمیرات، به افرادی با تجربه و با دانش الکتریکی بالا تحویل دهید، اگر یک قسمت درایو به وسیله شخصی بدون تجربه، انجام شود، ممکن است باعث خرابی الباقی بردهای الکترونیکی و قطعات شود، که همین قضیه باعث خرابی بعضی قطعات و حتی فیبره شدن بردهای الکترونیکی داخلی درایو شود. و دیگر این صدمات قابل تعمیر نباشد.

 

تعمیر اینورتر یاسکاوا

 

یکسری از اقدامات اولیه که هر فرد بدون تخصصی هم برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به اینورتر انجام دهد، را می‌توان در زیر نام برد که تا تحویل درایو به تعمیرگاه انجام داده شود:

یکی از عوامل مهم در حفاظت دستگاه اینورتر YASKAWA از خرابی این است که حتما به توان باری که قرار است به درایو متصل شود توجه کنیم و درایو را متناسب با توان موتور و کاربری مورد استفاده  انتخاب کرد. هنگامی که موتور متوقف شد و یا اینکه نمایشگر درایو خاموش شد، حتما برق ورودی دستگاه را قطع کنید. تا زمانی که اقدامات لازم در بخش قدرت را انجام نداده اید نباید اینورتر را به برق وصل کنید. در صورتی که یک اتصال کوتاه در بخش قدرت وجود داشته باشد و شما اینورتر را برق دار کنید ممکن است دچار حادثه شوید. همچنین آسیب جدی به اینورتر و تجهیزات دیگر وارد شود. پس مراقب باشید. قدم بعدی موتور را از درایو جدا کنید. با شخصی که به تعمیرات اینورتر و خطاهای پارامتری درایو ها آشنایی دارد تماس بگیرید و خطاهایی که در نمایشگر دیده شده را اعلام کنید تا راهنمایی بیشتر به شما داده بشود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *