خدمات پس از فروش

استاندارد بین المللی IEEE

موسسه‌ی مهندسان برق و الکترنیک یا IEEE، (اختصار عبارت The institute of electrical and electronics Engineer) از موسسات مهم استاندارد‌سازی در دنیاست. استانداردسازی IEEE طیف وسیعی از موضوعات از جمله مهندسی پزشگی، فناوری اطلاعات، مخابرات، حمل و نقل، نانو فناوری و .. را در بر می‌گیرد.

استاندارد CE اروپا:

(اختصار کلمات فرانسوی communaute europeenne یا conformite europeenne)

به معنای مورد قبول اروپا می باشد .عدد 4 رقمی که در کنار علامت ce آورده می شود نشان دهنده ی شرکت است که آزمایش های مورد نیاز برای دادن گواهی را انجام داده است.

 

استاندارد VDE آلمان
استاندارد ANSI آمریکا:

موسسه ی استاندارد ملی آمریکا یا ANSI (اختصار عبارت American national standards institute)

استاندارد ANSI آمریکا

 

یک موسسه ی خصوصی غیر انتفاعی است که بر نحوه ی استانداردهای که برای محصولات. خدمات،روند ها، سیستم ها و کار کارمندان آمریکا صادر می شود. نظارت می کند. یکی دیگر از کارهای این موسسه این است که استانداردهای آمریکا را با استاندارد‌های جهانی تطبیق می دهد تا از آن ها به صورت جهانی و در سطحی وسیع تر نیز بتوان استفاده کرد.

استاندارد VDE آلمان:

انجمن برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات یا VDE

استاندارد VDE آلمان

 

(عبارت آلمانی Verband der elektrotechnik)، یک سازمان بین المللی جهت تجهیزات و محصولات مرتبط با برق می‌باشد که وظیفه ی تست، تایید و مطابقت با استانداردهای ساخت و ایمنی و صدور گواهی نامه ی این محصولات را دارد .این سازمان تنها استاندارد های مرتبط با پروژه های الکتریکی را منتشر می‌کند.

استاندارد GS آلمان:

گواهی امنیتی GS (عبارت آلمانی (geprufte sicherheit)
یک علامت صدور گواهی نامه بر اساس مقررات ایمنی کشور آلمان است و با این که یک گواهینامه ی آلمانی است. توسط بسیاری از کشورها. به عنوان نماد ایمنی به خوبی شناخته شده است. علامت استاندارد GS کلیه ی قوامین کار با تجهیزات ولتاژ پایین را پوشش می‌دهد.

 

 GS آلمان

استاندارد ISIRI ایران

سازمان ملی استاندارد ایران یا  Standards and industrial research of iran  که یکی از اعضای سازمان بین المللی استاندارد ISD می‌باشد.

از 28 کمیته‌ی ملی در حوزه های مختلف، تشکیل شده است. این کمیته‌ها وظیفه ی تدوین و انتشار استاندارد ملی ایران را بر عهده دارند، از دیگر وظایف این سازمان، اجرا و نظارت بر استانداردهای تدوین شده است. علامت استاندارد ایران بر روی کالاهایی درج می شود.

 

استاندارد ISIRI ایران
IEC:

مهم ترین استاندارد بین المللی برق استاندارد IEC، (اختصار عبارت international electrotechnical commission) می‌باشد. IEC از سازمان‌های وابسته به سازمان بین المللی استاندارد ISO بوده که وظیفه ی آن تدوین استانداردهای مورد نیاز صنعت برق می باشد.

 IEC

UL آمریکا:

موسسه‌ی استاندارد آزمایشگاهی ایمنی یا (Underwriters laboratorier ur)
به طور تخصصی در زمینه‌ی ایمنی و قابلیت اشتعال محصولات جدید فعالیت می کند. این سازمان وضیفه ی انجام تست بر روی محصولات تولید و صدور گواهی نامه ی ایمنی را بر عهده دارد.

 UL آمریکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *