خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر یوروترم

جهت تعمیر تخصصی یک درایو بهتر است اطلاعاتی درباره شرکت سازنده و همچنین قطعات بکار رفته و وسایل جانبی تولیدی این شرکت را بیشتر بشناسیم. بعد از آن به بررسی مدل ها و کاربریها، پارامترهای اصلی و خطاهای رخ داده پر کاربرد که برای استفاده بهتر در تعمیر اینورتر یوروترم نیاز است، می‌پردازیم.

شرکت یوروترم Eurotherm:

 

شرکت یورترم Eurotherm در سال ۱۹۶۵، یکی از تولید کنندگان تجهیزات اندازه گیری مانند کنترل دما توسط یک گروه خلاق از مدیران در ورستینگ انگلستان تاسیس شد. طولی نکشید که این شرکت خود را در زمینه‌های مرتبط با فعالیت تولید خود بیشتر گسترش داد.
بعد از آن، چندین شرکت هلدینگ وابسته به این شرکت در زمینه های مختلف صنعتی شروع به کار کردن و بعد از گذشت چند سال، شرکت های زیر مجموعه به موفقیت های جهانی دست یافتند و سرانجام در سال ۱۹۷۴به عنوان یک شرکت بین المللی Eurotherm International وارد رقابت جهانی و شناخت شدند. شرکت یورترم Eurotherm در سال ۱۹۷۸، تبدیل به یک نهاد عمومی شد، اوراق بهادار این شرکت در بورس عرضه شد. سپس در سال ۱۹۹۸ توسط Siebe PLC تبدیل به Invensys PLC شد.

تعمیر اینورتر یوروترم

 

اینورتر های شرکت یوروترم یا پارکر، از سری درایو های AC است که برای فراهم کردن تمامی نیازهای صنعتی، مانند برنامه هایی که هدف از کنترل، صرف جویی انرژی و تغییر سرعت تک الکتروموتور است تا پیچیده ترین سیستم های کنترلی با کنترل چندین الکتروموتور همزمان و با قابلیت شبکه شدن چندین درایو به صورت یکپارچه، طراحی شده است. این کنترل فرکانس ها به نحوی طراحی شده اند که با به کارگیری پارامترهای متنوع در CPU متناسب با کاربری صنعتی مورد استفاده، می‌توان مجموعه‌ای از پارامترهای کنترلی را برای اینورتر تعریف کرد تا  امکان آن را بدهد، مطابق با نیازهای دقیق خود سیستم را راه اندازی و تنظیم کنید.

  • محدوده کاری گوناگون برای انواع کاربری ها، در مدل‌های سه فاز 380-500 ولت از توان 0.37 تا 355 کیلواوات
  • برای مدل های برق ورودی تک فاز 220-240 ولت از رنج توانی از 0.37 تا 2.2 کیلو وات طراحی و تولید شده اند.
  •  مدهای کنترلی حلقه باز (V/F)، sensorless vector control، مد کنترلی تنشن و انواع مدهای کنترلی حلقه بسته
  •  همیچنین فیلترهای داخلی مانند EMC در این درایوها طراحی و تعبیه شده اند.

مدل‌های تولید شده اینورترهای یوروترم (parker)

  • SSD590P
  • +SSD590
  • SSD605
  • SSD890
  • SSD591P

تعمیر اینورتر یوروترم parker

 

تعمیر اینورتر یوروترم ( parker )،نصب، راه اندازی اینورتر و سافت استارتر:

 

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک با داشتن کادری مجرب، با تجربه و سابقه درخشان در زمینه تعمیر اینورتر و سافت استارتر کمک شایانی به صنعت نموده است. این شرکت مطابق با استاندارد های روز دنیا خدمات خود را به مشتریان ارایه می دهد. هم اکنون این شرکت در حال همکاری با معادن، صنعت سیمان، صنایع نفت و پتروشیمی، صنایع فولادی، صنایع كاغذ و بسته بندی، آب و فاضلاب و … می باشد.

شرکت فنی مهندسی درخشش الکتریک با متخصصین با تجربه در زمینه آموزش، نصب، راه اندازی و پارامتر دهی و تعمیر اینورترها و سافت استارترها و همچنین با برگزاری دوره های آموزشی در داخل شرکت و محل کارخانجات، گامی بلند در جهت رشد و ارتقای صنایع کشور برداشته است.

 

 

خطاهای رایج برای تعمیر اینورتر یوروترم

 

  1. OVERVOLTAGE: این خطا زمانی نشان داده میشود که ولتاژ ورودی لینک DC درایو از حد تعریف شده برای اینورتر بیشتر باشد.
  2. UNDERVOLTAGE: این خطا زمانی نشان داده میشود که ولتاژ ورودی لینک DC درایو از حد تعریف شده برای اینورتر کمتر باشد یا ورودی برق تغذیه درایو قطع شده باشد یا حتی یکی از فازهای ورودی قطع شده باشد.
  3. OVERCURRENT: جریانی که الکتروموتور در آن لحظه می‌کشد، بیشتر از جریان تعریف شده درایو باشد.

 

خطاهای یوروترم ، پارکر

خطاهای کاربردی برای تعمیر اینورتر یوروترم parker :

 

4. OP STATION: خطای قطع اتصال کی پد با اینورتر

5. INPUT1 BREAK: خطای ترمینال ورودی آنالوگ 1

6. INPUT2 BREAK: خطای ترمینال ورودی آنالوگ 2

7. MOTOR STALLED: شفت موتور نمیتواند بچرخد.

8.MOTOR STALLED: شفت موتور نمی‌تواند بچرخد.

9. MOTOR OVERTEMP: دمای موتور به شدت بالا رفته است.

10. CURRENT LIMIT: اگر تحمل جریان نامی بیشتر از 180% OVER CURRENT باشد. این خطا رخ نمایش داده می‌شود.

 

parker

تعمیر اینورتر یوروترم parker

 

توان کاری: 30kw

رفع مشکل درایو:

اینورتر خطای short circuit بر روی lcd نمایش میداد.

بعد از بررسی همکاران واحد تعمیرات مشخص شد که cpu این دستگاه سوخته است و دیگر درایو را برای راه اندازی و کنترل پشتیبانی نمیکند.

با تعویض این قطعه و تست و اورهال الباقی قطعات درایو با موتور تست و راه اندازی مجدد شد. و بعد از آن هماهنگی ارسال به مشتری انجام گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *