خدمات پس از فروش

تعمیر اینورتر آلن بردلی

برای تعمیر اینورتر آلن بردلی allen bradley بهتر است که اول با  تاریخچه شرکت تولید کننده این اینورتر آشنایی بیشتری داشته باشیم و همچنین محصولات این کمپانی در بازار بهتر بشناسیم.

معرفی شرکت آلن بردلی:

با گذشت زمان با انواع مختلف درایوهای صنعتی از لحاظ کاربری، با نام تجاری PowerFlex یا همان نام معروف خود در بازار ( آلن بردلی allen bradley)، در فیلدهای فرکانس متغیر AC و DC و همچنین سروو درایوهای Kinetix آلن بردلی که برای کنترل پذیری با دقت و حساسیت بالاتر از لحاظ انعطاف پذیری و سهولت در استفاده طراحی شده اند و بسیار قدرتمند در عرصه اتوماسیون صنعتی بوده و همچنان نیز خواهد بود. اینورترهای آلن بردلی در انواع تجهیزات خانگی، صنعتی و در انواع مختلف فشار ضعیف، قوی و متوسط ، با گستره ای از تنوع، در توان‌های کاری مختلف، تولید شده است.

 

تعمیر اینورتر allen bradley

دسته بندی محصولات درایو آلن بردلی:

تعمیر اینورتر آلن بردلی:

درایوهای  AC آلن بردلی:

 

درایو های AC این کمپانی با طراحی مد های کنترل مختلف برای انواع کاربری ها در صنایع گوناگون، طراحی ترمینال با پورت های آنالوگ و دیجیتال و… همچنین در ولتاژهای استاندارد بین المللی و در رنج های  مختلف قدرتی، ارائه می‌گردد. با برنامه ها و پارامترهای رابط اپراتور به راحتی سیستم های مورد نیاز اپراتور را کنترل می کند از این سری درایوها می‌توان به مدل AC PowerFlex Compact به عنوان یک راهکار مقرون به صرفه اشاره کرد.

 

درایوهای مدیوم متوسط AC آلن بردلی (Allen Bradley Drives, AC Medium Voltage ):

 

اینورترهای Medium Voltage آلن بردلی برای کاربریهای با ورودی ولتاژ متوسط طراحی و ساخته شده است.

محدوده ولتاژ کاری این دسته از اینورترها در 2.4 تا 6.6 کیلو ولت طراحی شده است. از مدل های این گروه درایوهای PowerFlex 7000 AC میباشد که توانایی کنترل انواع الکتروموتور های سنکرون و موتورهای القایی تا 720A دارد.

مدل اینورتر PowerFlex 6000 آلن بردلی در محدوده ولتاژ کاری 2/2 کیلو ولت تا 11 کیلوولت طراحی و تولید شده است و توانایی کنترل الکتروموتور تا 680A را پشتیبانی می کند. این درایوها مورد استفاده، برای صنایع دارای گشتاور متغیر مانند فن ها و سانتریفیوژ و پمپ می باشند.

 

تعمیر اینورتر آلن بردلی

تعمیر اینورتر آلن بردلی:

 

درایوهای DC آلن بردلی (Allen Bradley Drives, DC):

 

محصولات اینورتر های DC آلن بردلی می تواند نیازهای طیف گسترده ای از تجهیزات مرتبط با  کنترل الکتروموتورها را تامین کند. این کنترل کننده ها، برای موتورهای DC و تا 6K HP (اسب بخار) و 4500 کیلو وات طراحی شده اند.

اقدامات اولیه اعزام دستگاه به کارگاه:

یکسری از اقدامات اولیه که هر فرد بدون تخصصی هم برای جلوگیری از آسیب دیدگی بیشتر به اینورتر انجام دهد را می‌توان در زیر نام برد که تا تحویل درایو به تعمیرگاه انجام داده شود: یکی از عوامل مهم در حفاظت دستگاه اینورتر allen bradley از خرابی این است که حتما به توان باری که قرار است به درایو متصل شود توجه کنیم و درایو را متناسب با توان موتور و کاربری مورد استفاده انتخاب کرد.

وقتی که موتور متوقف شد و یا اینکه نمایشگر اینورتر خاموش شد، حتما برق ورودی دستگاه را قطع کنید. قبل از اینکه اقدامات لازم در بخش قدرت را انجام نداده اید نباید اینورتر را به برق وصل کنید. در صورتی که یک اتصال کوتاه در بخش قدرت وجود داشته باشد و شما اینورتر را برق دار کنید ممکن است دچار حادثه شوید. یا اینکه آسیب جدی به اینورتر و تجهیزات دیگر وارد شود. پس مراقب باشید. قدم بعدی موتور را از درایو جدا کنید. با شخصی که به تعمیرات اینورتر کنترل تکنیک و خطاهای پارامتری درایو ها آشنایی دارد تماس بگیرید و خطاهایی که در نمایشگر دیده شده را اعلام کنید تا راهنمایی بیشتر به شما داده بشود.

 

خطاهای رایج اینورتر آلن بردلی:

 

بر روی نمایشگر هر کنترل کننده فرکانسی، بر اساس پارامترهای برنامه نویسی شده آن درایو هنگامی که اینورتر دچار مشکل بشود فالت و ارورهایی را به کاربر نمایش میدهد تا برای رفع آن مسئله دقیقا سعی شود همان قسمت که به مشکل برخورده است ایراد برطرف شود.

 

تعمیر اینورتر آلن بردلی

 

تعمیر اینورتر آلن بردلی مدل powerflex700
  • توان کاری 110kw

 

تعمیر اینورتر آلن بردلی

مشخصات فنی این مدل از اینورتر ها
  • کنترل کننده فرکانس AC
  • تک فاز 200 -220 ولت از رنج توانی 0.37 تا 66KW
  • سه فاز 380-480 ولت از رنج توانی 0.37 تا 132KW
  • سطح حفاظت IP20 مطابق با استاندارد NEMA
  • مد کنترلی  VECTOR CONTOL ،V/F ، SENSORLESS VECTOR CONTROL
  •  پروتکل های ارتباطی پروفی باس و اترنت
  • کی پد جدا شونده برای کنترل درایو و تغییر پارامترها از فاصله دورتر و برای نصب برروی تابلو برق

 

مطالب مرتبط بیشتر در تعمیرات اینورتر:

تعمیر اینورتر زیمنس

تعمیر اینورتر ABB

تعمیر اینورتر وکن (VACON)

تعمیر اینورتر ال اس (LS)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *