خدمات پس از فروش

کلید اتوماتیک ABB

کلید ABB

کمپانی ABB شرکتی چندملیتی سوئیسی و سوئدی است. زمینه فعالیت این شرکت در حوزه های رباتیک، برق قدرت، تجهیزات سنگین برقی و اتوماسیون صنعتی و ساختمانی می‌باشد و دفتر مرکزی آن در حال حاضر در شهر زوریخ سوئیس قرار دارد. بر اساس گزارش موسسه فورچن، کمپانی ABB ۲۴ سال در لیست ۵۰۰ شرکت معتبر جهانی قرار گرفته است.
ابر کمپانی ABB از تلفیق دو شرکت ASEA ,BBC با یکدیگر تشکیل گردید. کمپانی ABB با پیشگامی در تولید موتورها، ژنراتورها، محصولات انتقال قدرت مکانیکی و پیشرانه های دیجیتالی همچنین درایوهای بهینه خود، علاوه بر صرفه جویی روزانه در مصرف انرژی دنیا، ما را در حال چرخش و حرکت نگه می دارد. همچنین به سوی آینده ای عاری از کربن در صنایع، شهرها، زیرساخت ها و حمل و نقل گام بر می‌دارد.

دسته بندی کلید های ABB:

کلید اتوماتیک کمپکت (ABB (MCCB:

کلید اتوماتیک کمپکت ای بی بی در محدوده جریانی گوناگونی تولید می شوند. مدل‌های A1 و A2 و در بازه ی جریانی از 15 تا 250 A از دسته ی مدل های اتوماتیک های آمپر پایین و فشار ضعیف ABB هستند.

کلید ABB هوایی ACB:

کلیدهای اتوماتیک هوایی یا ACB که مخفف حروف اول از واژه های Air Circuit Breaker، از سری کلیدهای اتوماتیک، بوده است این نوع کلید نوعی، قطع کننده اتوماتیک فشار ضعیف می‌باشند که در جریان های بالا، در ورودی تابلو برق های فشار ضعیف قرار داده می شوند. کار اصلی کلیدهای هوایی اول از همه سوئیچینگ و دومی حفاظت از مدار می باشد. به عبارت دیگر کلیدهای هوایی شبکه را نیز مورد محافظت خود قرار می دهند و در حالت هایی همچون افزایش یا کاهش ولتاژ، اتصال کوتاه شدن شبکه کاهش یا افزایش بیش از حد فرکانس، افزایش حرارت دستگاه ها در برابر عبور جریان بیش از حد و یا اضافه بار (OL)، از سنکرون خارج شدن ژنراتورها و غیره، از شبکه به خوبی محافظت می‌کنند.

حفاظت این کلید ها هم تحت دو صورت مغناطیسی و حرارتی می باشد. کلید اتوماتیک هوایی پس از انجام عملیات می تواند به صورت دستی یا اتوماتیک دوباره وارد مدار شود. کلید هوایی نسبت به سایر کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف، محدوده ی جریانی بالاتری را پوشش داده اند و به همین دلیل، در ورودی تابلوها به کار می روند.

کلید اتوماتیک ABB

کلید ABB

کلیدهای ABB مینیاتوری MCB:

کلید مینیاتوری مدارهای الکتریکی را در برابر جریان های بیش از حد و غیرمجازی که به وجود می آید محافظت می‌کند، طرز عملکرد این دستگاه به این صورت است که اگر جریانی بیش از جریان نامی یک مدار از فیوز عبور نماید، برای حفظ امنیت و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن جریان برق را خیلی سریع قطع می کند.

کلید ABB

 کلید های محافظ جان ای بی بی RCCB :

کلید های محافظ جان نوعی کلید می‌باشد که با مقایسهٔ جریان سیم‌های رفت و برگشت، این کلید به این صورت عمل میکند که در حالتی که بین جریان رفت و برگشت اختلافی باشد مدار را باز می‌کند. در حالت عادی باید مقدار جریان مسیر رفت با مقدار جریان برگشت به صورت یکسان باشد، اگر به هر دلیل اختلافی بین جریان سیم فاز و نول (در مدارهای تکفاز) به وجود می آید کلید محافظ جان کار خواهد شد و مدار را قطع می‌کند. همچنین این دستگاه جریان‌های نشتی کوچکی را که توسط فیوزها نمی‌توانند شناسایی شوند و موجب و زمینه‌ساز آتش سوزی می شوند را شناسایی می کند.

 

کلید اتوماتیک ABB

اطلاعات فنی کلید اتوماتیک کمپکت ABB

کلید اتوماتیک کمپکت ABB با مشخصات زیر دسته بندی می شوند:

  • کلیدهای اتوماتیک ثابت یا FIX
  • دارای سه مدل قطب: تک قطب، (DUAL)قطب، (TRIPLE)قطب
  • حداکثر ظرفیت تحمل اتصال کوتاه و قطع کردن جریان: 25 کیلو آمپر در ولتاژ 240V AC
  • واحد (TMF) برای محافظت از شبکه ها در  حالت جریان متناوب
  • ترمینال های ورود و خروج  براساس استاندارد های بین المللی
  • کلید های اتوماتیک ABB از مدل های کلیدهای فشار ضعیف، به حساب می آیند.
  • اساس کاری این کلید ها حفاظت، قطع و وصل مدار الکتریکی می باشد.

کلید ABB

ساختمان داخلی این کليد اتوماتیک ABB:

  • کنتاکت های اصلي (قدرت)
  • کنتاکت هاي فرعي (کمکي)
  • کنتاکت هاي جرقه گير

مدل های کلیدهای کمپکت و اتوماتیک ABB که تنوع بسیاری از لحاظ رنج جریانی دارای رنج وسیعی هستند و به صورت تک پل، سه پل و چهار پل تولید و ارائه می‌شود، که شامل دسته های زیر می‌باشد:

کلید ABB

مدل Tmax T1-T6:

  •  ماکسیمم  جریان 1600A

مدل T7-T8 :

  • ماکسیمم جریان 3200A

 مدل (Tmax XT (XT1-XT4:

  • ماکسیمم  جریان 250A

 مدل SACE FORMULA :

  • ماکسیمم  جریان 630A

تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک مجری تعمیر اینورتر، تعمیر تجهیزات اندازه گیری، تعمیر الکتروموتور، راه اندازی و نصب انواع اینورترها و الکترو موتورهای صنعتی و خانگی در ایران می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *