خدمات پس از فروش

خرید اینورتر ABB

درایو ABB

قبل از خرید اینورتر های فرکانسی، شما باید اول از همه، هدف از خرید اینورتر را بدانید که برای چه دلیلی قصد خرید این دستگاه صنعتی پر کاربرد را دارید. تا با دانستن اطلاعات، انتخاب بهتر و مناسب‌تری را داشته باشید. پس ابتدا به یک تعریف کلی از اینورتر ABB و نقش آن در صنایع مختلف می‌پردازیم، این دستگاه ها نوعی از کنترل کننده‌های دور و راه انداز موتور که با تغییر همزمان فرکانس و ولتاژ کار می‌کنند. این دستگاه ها را عموم مردم، با نام درایو در بازار می‌شناسند. سرعت گردش شفت موتور به‌ طور مستقیم با ولتاژ و فرکانس موتور در ارتباط است، که این تغییرات به مقداری که ولتاژ و فرکانس افزایش پیدا می‌کند، سرعت گردش موتور را نیز بیشتر می‌کند.

زمانی که باری به موتور الکتریکی متصل است، به فرکانس و ولتاژ کمتری نیاز دارد. می‌توان از اینورتر برای پایین آوردن ولتاژ و فرکانس استفاده کرد.

مشخصات فنی اینورتر های ABB و راهنمای خرید اینورتر ای بی بی، قیمت اینورتر ای بی بی در سایت درخشش الکتریک در مقالات مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. با مطالعه دقیق قبل از خرید، اینورتر انتخابی مطمئن و درست داشته باشید.

انتخاب اینورتر ای بی بی (ABB) مناسب

 

در  این مطلب جزئیات فنی اینورتر ABB به بررسی اطلاعات فنی که معمولا برای یک خرید مناسب یک درایو لازم است پرداخته ایم، همچنین این مطالب شامل مشخصات فنی کدها، اطلاعاتی در مورد مدل، کاربرد، کلاس ولتاژی، استاندارد حفاظتی، محدوده توان و جریان  می‌باشد. کد فنی هر درایو یکی از بهترین و مفیدترین گزینه‌های موجود برای بدست آوردن راحت‌تر دیتا شیت و دفترچه راهنمای درایو است که برای انتخاب و سفارش درایو بسیار کاربردی و مورد نیاز استفاده می‌باشد.

در مطلب بررسی‌ مدل های مختلف درایو ای بی بی به شرح مدل‌های مختلف و کاربری‌های آن‌ها برای صنایع مختلف می‌پردازیم. و این نوع برند درایو با سایر برندها مقایسه کنید. با مشخصات فنی، مدهای کنترلی و سایر ویژگی‌های فنی آن‌ها آشنا شوید، تا برای خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

اینورتر ABB

قبل از خرید اینورتر ABB پیشنهاد می‌شود مطالب زیر را مطالعه نمایید:

تعمیر اینورتر ABB:

گروه فنی مهندسی درخشش الکتریک آماده ارایه خدمات در زمینه تعمیر اینورتر های AC و DC به شما مشتریان عزیز می‌باشد.

 

اینورتر ABB                 تعمیر اینورتر ABB

 

خرید اینورتر ABB

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *